Notice: Funkcja _load_textdomain_just_in_time została wywołana nieprawidłowo. Ładowanie tłumaczenia dla domeny twentyseventeen zostało uruchomione zbyt wcześnie. Zwykle jest to wskaźnik, że jakiś kod we wtyczce lub motywie działa zbyt wcześnie. Tłumaczenia powinny zostać załadowane podczas akcji init lub później. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 6.7.0.) in /home/homenation/ftp/pralnierizoma.pl/wp-includes/functions.php on line 6114

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/homenation/ftp/pralnierizoma.pl/wp-includes/functions.php:6114) in /home/homenation/ftp/pralnierizoma.pl/wp-content/plugins/wp-security-hardening/wp-hardening.php on line 110
Regulamin – Pralnia Rizoma

Regulamin

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG PRALNICZYCH

Przed  oddaniem  odzieży  do  naszej  pralni  prosimy  Państwa   o zapoznanie się z poniższymi ogólnymi warunkami świadczenia usług, które są częścią umowy o pranie odzieży.

  1. Termin wykonania usługi wynosi minimum 48 godzin od momentu przyjęcia garderoby
  2. Na życzenie Klienta realizujemy usługę w ciągu 6 godzin za dopłatą 100% do ceny usługi podstawowej. Jednak z przyczyn technicznych pralnia może odmówić wykonania usługi
  3. Wysokość opłat z tytułu świadczonych przez pralnię usług określa cennik
  4. Usługa płatna jest z góry.
  5. Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie prania odzieży niewłaściwie oznakowanej przez producenta, a posiadającej w swoim składzie składniki nie nadające się do prania w technologii Soft Wash, Dry Cleaning.
  6. Prosimy o dokładne sprawdzanie kieszeni, wskazanie ewentualnych plam, określenie ich pochodzenia, wskazanie rozdarć i
  7. Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenie,odklejenie lub zniszczenie fizeliny, guzików, ozdób, zamków, klamer, aplikacji oraz rzeczy pozostawionych w kieszeniach.
  8. Odzież wydawana jest wyłącznie na podstawie dowodu przyjęcia.
  9. Reklamacje uwzględniamy wyłącznie przy odbiorze
  10. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia garderoby odszkodowania dla Klienta stanowi kwota będąca równowartością garderoby w chwili oddania jej do pralni (w razie sporu stwierdzona ekspertyzą biegłego rzeczoznawcy). Koszt ekspertyzy w razie potwierdzenia w niej stanowiska pralni ponosi Klient.
  11. Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam z garderoby po praniu, gdy plamy były stare lub uprzednio zapierane. Pralnia nie odpowiada za zabrudzenia nieusuwalne w technologii prania stosowanej przez nią.
  12. Klient przebywając w pralni, automatycznie wyraża zgodę na monitoring wizyjny użyty w
  13. Po upływie 90 dni nieodebraną przez Klienta odzież pralnia przekazuje na cele dobroczynne.